Saturday, 1 April 2017

Penantian Hamil Cahaya Mata Kedua Selama 10 Tahun Berakhir Dengan VIVIX

Memang menghairankan apabila pasangan yang telah dikurniakan seorang anak, mengalami kesukaran apabila ingin menambah lagi bilangan cahaya mata. Secara logiknya, jika si isteri mudah untuk hamil anak pertama, selalunya tidak sukar untuk hamil anak kedua dan seterusnya. Betul tak??

Akan tetapi perubahan gaya hidup selepas berkahwin berkemungkinan besar menjadi faktor terganggunya kesuburan. Gemuk lepas kahwin, tekanan kerja, tekanan menguruskan rumahtangga menyumbang kepada ketidaksuburan sama ada suami atau isteri. Umur bertambah pun sebenarnya jadi penyebabkan kurang subur dan gagal mendapatkan cahaya mata seterusnya.

Oleh kerana proses mendapatkan cahaya mata melibatkan kedua-dua belah pihak, wajarlah kedua-duanya menjalani sebarang pemeriksaan kesuburan atau rawatan untuk mengenalpasti punca masalah sukar hamil berlaku. Jangan pula suami salahkan isteri atau isteri salahkan suami. Cari punca dan tangani masalah bersama. Bukan begitu lagi bagus??

Selain itu, cuba kaedah rawatan alternatif juga bagus. Contohnya dengan mengambil Vivix agar Vivix mampu menyuburkan sistem reproduksi dengan memberi nutrisi pada organ yang terlibat.

********************************************************


SUPERMOM SHAKLEE STORY MUSIM KE 3
TESTIMONI 3 : DAUD MOHAMAD


[PENANTIAN HAMIL CAHAYA MATA KEDUA SELAMA 10 TAHUN BERAKHIR]
 

Assalamualaikum.

Saya Daud Mohamad. Berumur 33 tahun, telah berkahwin 11 tahun yang lalu dan dikurniakan seorang anak kini berumur 10 tahun.

Setiap kali berjumpa dengan adik beradik dan saudara mara. Soalan yang pertama ditanya mesti soal anak. Bila lagi nak tambah anak? Takkan sorang je? Merancang ke?

Fuh sabar je lah yang tanya tu tak fikir langsung perasaan orang. Kesian kat isteri saya jadi stress bila orang tanya macam tu. Kadang-kadang yang tanya tu tak tengok batang hidung sendiri. Sebab ada yang tanya tu anak dia sendiri dah lama kahwin tapi masih belum dikurniakan anak. Emm tak tau nak cakap apa kan.

Jawapan yang biasa saya berikan “belum ada rezeki lagi dan Allah sebaik-baik perancang”. Saya dan isteri dah buat pemeriksaan doktor masing-masing tiada masalah.

Sebelum ni isteri makan produk Shaklee tak konsisten. Alhamdulillah sejak saya suruh wife minum Vivix konsisten selama sebulan lebih dan saya juga turut minum sekali. Akhirnya wife saya berjaya hamil setelah 10 tahun menunggu. Masa wife kata period tak datang lagi terus dia suruh saya beli pregnancy test. Alhamdulillah positif asbab minum Vivix dan semuanya dengan Izin Allah juga.

Berkat kesabaran dan doa yang tak pernah putus. InsyaAllah kami bakal menimang cahaya mata yang kedua pada bulan Julai 2017 nanti. Kini kandungan isteri saya dah 4 bulan lebih. Moga segalanya dipermudahkan.

Bagi mereka yang belum dikurniakan anak. Cubalah Vivix sebagai ikhtiar. Vivix ni berfungsi untuk memperbaiki sel-sel tubuh kita yang rosak akibat dari pemakanan yang tak seimbang, radikal bebas dan gaya hidup yang tidak sihat. InsyaAllah apabila sel-sel tubuh kita elok, kesihatan kita bertambah baik. Dan pengambilan Vivix dapat membantu meningkatkan kesihatan kita secara menyeluruh. InsyaAllah.

Alhamdulillah. Inilah Shaklee Effect saya.


✔️ Jemput baca entri Vivix untuk keterangan lanjut berkaitan produk

********************************************************



Keistimewaan yang diberikan kepada pelanggan The Beauty Of You

✔️ Konsultasi secara PERCUMA
✔️ Penghantaran secara cash on delivery (cod) secara PERCUMA (Sekitar Labuan)
✔️ Kos pengeposan secara PERCUMA (Seluruh Malaysia)
✔️ Tips pengambilan vitamin yang BETUL
✔️ Jadual pemakanan vitamin diberikan
✔️ Pemantauan tahap kesihatan secara berkala

Berminat dengan semua di atas?
Hubungi saya, PENGEDAR SHAKLEE LABUAN untuk maklumat lanjut berkaitan produk yang dicari.

No comments:

Post a Comment