Kos Vivix Mampu Tanggung ,Yang Penting Mak Sihat

Semangat mempromosi dengan lebih kerap tentang kebaikan Vivix Shaklee adalah setelah melihat sendiri kegigihan salah seorang rakan Shaklee yang di gelar RATU VIVIX dikalangan kami. Kalau dia boleh, kenapa saya tidak?


Sejak hari itu saya tidak rasa Vivix itu mahal, terutama sekali pada mereka yang benar-benar memerlukan. Hampir setiap hari saya berkongsi kebaikan Vivix pada rakan-rakan FB. Perkongsian hari demi hari benar-benar memberi ruang pada seorang sahabat apabila terbuka pintu hati mencuba Vivix pada ibunya.

Mak Tak Nak Ubat


Rakan lama saya berminat untuk mencuba VIVIX untuk ibunya yang diserang strok, tak silap saya semasa raya. Lepas tu ibunya hanya berbaring di katil tanpa mampu berbuat apa-apa. Syaratnya bukan pil atau tablet yang sukar ditelan. Lagipun mak dah tak nak makan ubat yang doktor bagi. Pada fikiran saya hanya Vivix yang berbentuk cecair.  Kebetulan pula waktu itu promosi beli 2 botol Vivix dengan potongan 5% dan percuma keahlian. Pada perkiraan saya tawaran ini sudah cukup bagus untuk rakan saya memulakan langkah awalnya. 

Saya kata 'Cubalah.... tak salah ikhtiar untuk mak. Mana tahu serasi dan mak boleh sihat macam biasa'

Lafaz Syahadah... Perubahan Kecil Yang Mengembirakan. 

Lepas lebih kurang dua minggu, rakan saya beri perkembangan mak. Emosi saya sedikit tersentuh. Tak dapat bayangkan perasaan dia sebagai anak. Ibu yang terlantar strok mampu melafaz syahadah. Selain itu deria rasa juga semakin baik. Mak pandai pilih makanan.


Selang beberapa minggu, saya dapat satu lagi berita gembira, tentang perkembangan mak rakan saya. 
 
Jari yang kaku dulu, kini boleh digerakkan. Siapa sangka, kuasa Allah juga mengatasi segala-galanya. Yang penting ada usaha. Boleh telan pil dan tangan kanan yang lemah ada perkembangan positif. Bukankah itu sudah cukup menggembirakan hati si anak?

Mula-mula Strok, Kemudian Diabetes

Masa mula-mula merisik Vivix, rakan saya bagitahu selain strok, mak ada diabetes. Tapi nak ikhtiar dulu untuk strok supaya mak boleh bergerak macam biasa. Saya sarankan teruskan Vivix memandangkan mak tak suka tablet. Vivix kan cecair. Lebih mudah telan. Terkejut juga saya bacaan gula mak menurun dari 14 kepada 5 dalam masa 4 hari.



Kejutan Lagi !!!!

Saya yang terkejut sebenarnya, banyak betul perubahan positif. Syukur alhamdulillah. Lega rasanya bila Vivix mampu menjalankan tugasnya dengan baik. 

Apa yang pernah rakan saya luahkan sewaktu kami bersembang maya ;

"Yang penting mak pulih sehat dengan pengurusan perbelanjaan yang boleh ditanggung" 

Nampaknya Vivix benar-benar beri pulangan yang berbaloi pada rakan saya ini. Segala yang dibayar dipulangkan semula dengan kesihatan mak yang semakin baik.



 Kalau tak betul, kenapa ada repeat order Vivix.... betul tak ??


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=8bee20f309dc54c893b46f6325a2d2df

 Jom beli Twin Pack Vivix secara online




Keistimewaan yang diberikan kepada pelanggan The Beauty Of You

✔️ Konsultasi secara PERCUMA
✔️ Penghantaran secara cash on delivery (cod) secara PERCUMA (Sekitar Labuan)
✔️ Kos pengeposan secara PERCUMA (Seluruh Malaysia)
✔️ Tips pengambilan vitamin yang BETUL
✔️ Jadual pemakanan vitamin diberikan
✔️ Pemantauan tahap kesihatan secara berkala

Berminat dengan semua di atas?
Hubungi saya, PENGEDAR SHAKLEE LABUAN untuk maklumat lanjut berkaitan produk yang dicari.


Comments