#TsunamiShaklee : Kisah Menarik Di sebalik COD Produk Shaklee


Himpunan Testimoni Supermom Shaklee Story

Nak kongsi pengalaman manis berjumpa dengan customer.

First conversation kami adalah melalui hp. Awalnya dia bertanya pasal herblax.

Woww!!
Yang buat sy teruja adalah bila dia tak berhenti henti bercakap.

"HERBLAX sangat EFEKTIF pada sy. HERBLAX sangat buat saya lawas dengan BAIK"

Sehingga Saya tiada peluang langsung mencelah sebab dia sgt teruja nak bagitau yang HERBLAX ni BAGUS!!!!

Miss L ni lecturer... Single & solo. Duduk sendiri & sangat peramah. Benda pertama yang dia tunjuk pada saya adalah stok vitamin dia dari pelbagai jenama. SATU ALMARI .... PENUH !!! Omg 😱😱😱😱.. Produk skincare SATU MEJA.. PENUH!! Omg 😱😱😱😱... Betul2 banyak.. !

Kata Miss L "saya ni belum kawin. Hidup sorang.. Kalau saya sakit sapa mau bawa pegi hospital.?? Tu sebab saya spent duit yg banyak utk supplimen dan sy percayakan yang neutral sahaja. Saya tau Shaklee vitamin neutral, so why not sy cuba"

"Tak semua dalam almari saya tu bagus... Ada yang mcm sampah saja" 😅😅😅

Sembang punye sembang... Miss L ni jenis banyak share produk2 yang pernah dia try. Dari yang murah sampailah yang harga beribu pun ada.

Soalan Miss L pada saya..
"U rasa umur i berapa?"

"Eemm ... Dalam 30an"

Tiba2 dia ketawa... "Semua org ckp macam tu. Saya suka je" (sambil tunjuk IC)

OMG 😱😱😱😱
Korang rasa berapa?!! Terkejut ahkak tengok tahun IC.. Banyak kali saya tenung dia...

UMUR MISS L 52 TAHUN !!!!

Biar betik ni !!!!!
Memang sy speechless terus!!! Hilang point 😆😆😆😆

Tapi pada saya apa yang membuatkan Miss L nampak muda adalah usaha dia utk kekal sihat dengan vitamin semulajadi. Nampak sangat pengambilan vitamin sangat membantu utk Miss L kekal nampak muda. Faktor lain yang buat dia nampak awet muda gitu sebab
1. Miss L belum kawin - so komitmen mungkin kurang berbanding org dah kawin.
2. Tak beranak - takde lah masalah putus2 urat yang boleh buat pompuan nampak kerepot... Hehehehe.

Dari nak beli HERBLAX , saya berjaya upsale jadi HERBLAX ➕ PHYTOCOL ➕ VIVIX.. Untuk atasi masalah kolestrol tingginya.

Dengan buku Himpunan Testimoni Supermom Shaklee Story, membantu saya buat upsale.

Automatik register new membership.
Alhamdulillah.
Senyum

Bbrp hari lepas tu Miss L whatsapp..
"Vivix sangat sedap... Saya suka"
Alhamdulillah
Senyum lagi.

Nak juga nampak muda wpun umur dah tua 😍😍😍

Comments