#TsunamiShaklee : First Aid Kit Sekeluarga



FIRST AID KIT SEKELUARGA

=====================

Sejak mengamalkan vitamin ni saya jarang2 sakit. Alhamdulillah..... Save duit perubatan. Vitamin yg saya amalkan bukan sekadar bantu kekalkan kecergasan,lengkapkan nutrisi malah boleh membantu pada masa tak terduga. Malang tak berbau.Tiba-tiba batuk selsema, demam, gatal-gatal dan macam2 yang "tiba-tiba"

Korang tau tak yang sesetengah vitamin Shaklee boleh dijadikan sebagai First Aid Kit Sekeluarga? Beberapa vitamin yang saya akan gunakan utk saat-saat tak terduga gitu.

Sustained Release Vita C

Kalau tiba-tiba rasa nak demam, batuk dan selsema sy akan ambil vita c setiap 5 jam. Kenapa ye? Sebab vita c dilepaskan secara perlahan dalam tempoh 5 jam. So pastikan vita C sentiasa ada.

Peppermint Ginger Plus

Perut tak selesa. Sendawa tak kena, ken***t tak puas  mula perut rasa tak best. Hahaha..... Biasanya sy akan ambil peppermint ni utk perut lebih selesa. Masa telan pun rasa sejuk je tekak. Ye lah..... Rasa pudina. Nafas pun jadi wangi.

Herblax

Bila makan mknan yang lambat hadam, start lah perut rasa tak slim je. Buncit macam mengandung.... Padahal mengandungi lemak. Ambil 4 biji , lepas 8 jam confirm bersih usus. Perut pun lega, boleh penuhkan balik lepas tu 😂😂😂😂

Nutriferon

Kesukaan anak sy yang sulung ni. Kalau saya demam selsema cepat2 ambil Vita C, utk anak sy bagi nutriferon 2 stick setiap hari. Boleh bancuh dalam sedikit air atau tuang je dalam mulut. Sedap !! Saya pun suka

Herbal Blend Multipurpose Cream

Krim serbaguna yang sangat hebat!!!! Sapu je kat mana2 yang bermasalah. Cepat je bagi kesan.

Semua ni sentiasa ada dalam simpanan. 

'Perlukan First Aid Kit Sekeluarga yang semulajadi? Kurang mahir memilih vitamin yang sesuai dengan masalah? Dapatkan konsultasi secara percuma dari saya, Pengedar Shaklee Labuan. Saya akan bantu anda memilih produk yang bersesuaian dan berbaloi dengan wang yang dibelanjakan' - Pengedar Shaklee Labuan


 

Comments