Thursday, 14 July 2016

#TsunamiShaklee ; Siapa Idola Saya BerShaklee



Taknaklah bercerita tentang nama-nama besar dalam bisnes sebab mereka berada jauh dari saya. Tipulah kalau saya kata nama-nama seperti Dato' Vida Qu Puteh, Rozita Sendayu Tinggi, Dato Aliff D'Herb tidak menginspirasikan saya. Kejayaan mereka ni memang boleh dibanggakan.

Jika diberi peluang memilih siapakah idola saya dalam berbisnes, saya selesa utk memilih orang yang paling dekat iaitu upline saya sendiri. Siapa lagi kalau bukan Papa Epul Jaguh & mama Wardah Aina. Sweet couple gitewww

Walaupun baru 2 kali kali jumpa, tp banyak cara nk kenal rapat. Wasap kan ada. Kalau jumpa face to face mmg sengal leher jugalah, galah betul dorang ni..

Papa & mama adalah mereka yg paling banyak membantu perihal berbisnes Shaklee ni.
Kalau ada info...
Kelas online
Memang papa & mama tak lupa remind.
Sikap ambil berat tu yg dikagumi.

Kalau tgk betapalah dorang struggle dalam bisnes, rasa malu kalau diri sendiri tak boleh buat...
Bila tengok gigihnye papa sandang beg depan blkg naik motor ijo, mama bawa perut buyut attend kelas sana sini... Hehehe... so takde reason utk tidak terus berusaha. Lagi-lagi mama dan papa sekarang PJJ. Bertabah lah ye.

Tapi dalam bisnes Shaklee ni byk input boleh dpt kalau rajin ikut kelas. Mujurlah ada kelas2 online yg bantu tambah ilmu. Kesian kat saya yg dok pulau ni. Bila sesekali dpt ke HQ / branch agak jakun sikit......
 
Untuk mama & papa

❤️ Mujes gracias ❤️

No comments:

Post a Comment